fredag den 10. april 2009

Klik!!!

(Mit tastatur er ad h...... til; jeg er ikke stavespasser som sådan, det er tastaturet, der bøwler!)

Tja, gå tur gider jeg ikke. Tøseaftenen er aflyst, da jeg åbenbart var den eneste med tjek på datoen. Træne noget NOGET gider jeg ikke, da vi skal til rally i eftermiddag - iført is eller kage, da en eller anden langhåret blå collie ved en meget beklagelig fejl kom til at tisse lidt op ad en kegle på banen sidste fredag; ØV! :-)

Så hvad skulle vi så bruge formiddagen på - udover IT-førstehjælp til en sød træningskammerat? Elefant-træning selvfølgelig!

Titus kan bedre li sin mad, når den serveres i forbindelse med træning. Og Guderne skal vide at han trænger mægtig meget både tl mad og til at arbejde med at vise initativ - alle sjove lette klikkeridéer bliver hevet frem fra skuffen, vi skal ha' det sjovt og lære ham den grå at prøve selv.
Atså stillede jeg mig med to pølser i lommen, Titus og en omvendt vaskebalje ud på for-terassen.
"Den var godt nok ny, den dér. Hmmm - er den farlig?" Det tog lidt tid for min modige brugscollie at komme sig over at nogen havde smidt en omvend balje foran ham. En pølse senere havde han en pote oppe på baljen, samtidig med at jeg havde fod på den (så den ikke flyttede sig). Forfra, nu uden min fod. Det passede lige med at det lykkedes præcis ved den sidste pølsebid, timing eller hva'? STOOOOOR ros til Titus, han elsker ros og glæde, og denne gang var det virkelig velfortjent - han havde selv fundet løsninger på flere ting.

Så prøvede jeg lige med Katie, dén TURBO-braser. Med min fod på baljen kom hun op i løbet af få godbidder, og så tog jeg foden af. Nøøøj hvor var det sjovt at spille fodbold med baljen - det kommer til at ta' en vis tid at få dyret til 'bare' at stå op på den. Jeg tror vi skal bagom med hende, og starte med en omgang 'in da box'!

See You Soon

Ingen kommentarer:

Send en kommentar