fredag den 21. august 2009

Skal ... - skal ikke?

Katie er kvalificeret til Lydigheds-DM i klasse tre, og tilmeldt Landskonkurrencen (DSS DM). OG skadet!!
En klog legekammerat sagde " Er du i tvivl, så la' vær' " og ja, jeg er i tvivl: Tvivl tvivl tvivl tvivl... - og så i tvivl!

Skader det Katie at tage med? (JA, spring og bratte stop/drejninger er verboten, NEJ så TURBOagtig er Katie ikke i lydigheden)
Betyder det noget for mig? (NEJ snerrer min hjerne, JA sukker mit hjerte...)

Jeg tror det ender med at vi bliver hjemme: Konsekvenserne ved at blive hjemme og miste nogle penge og nogle pæne resultater til scrapbogen er så langt mindre end de mulige værste konsekvenser ved at deltage - og jeg ønsker jo på ingen måde at skade min hund! Skulle mit ego byde mig at vise Katie frem ved DM, så er der jo næste år... Min kommende seniorhund med skulderen kommer jo nok til at arbejde noget mere på lydighedsbanen end jeg havde håbet, og en DM-billet skulle vi formentlig kunne få igen - specielt hvis det er dét, vi vil...!

Så....
Endelig beslutning senest onsdag (jeg var nødt til at sætte mig en deadline), men forhåbentlig allerede søndag.
Og så er der heldigvis sportræning i PH begge dage, hvem sagde Gyngerne og Karrusellen? :-)

Tilbage til TURBOcollierne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar