søndag den 27. december 2009

Glædelig Jul del 2


ØV - der er ikke meget der er mere irriterende end at være syg i julen. Men det har jeg altså været i år. Snotforkølet, med tilhørende manglende humor og kun få ønsker: La' mig ligge og la mig være!

Jeg slæbte mig til Skovlunde juleaften, til lækker mad, ris a'la mande og så hjem - de var søde at gi mig mine gaver med, og jeg har så været for dårlig til at åbne dem. Til gengæld har jeg selvmedicineret med en flaske rimelig whisky... :-)

Nå, 1, juledag var jeg stadig død, jeg fik dog luftet de hunde, jeg skulle lufte. - Og så hjem til sofaen og whisky'en.

2. juledag afbud til familie-julefrokosten, få luftet hund, købt det vigtigste og så igen: Sofa og whisky!

I dag har jeg så været på stranden med Titus, Sabine + hunde og Susanne og Daisy. Det blev til en god lang tur, et feltsøg og en rundering - Titus første seriøse forsøg og meget lovende! Katie var hjemme og løbsk. Efter turen prøvede vi at se om Katie var færdig med at løbe. Ved første øjekast så det OK ud, så Titus flyttede hjem. Det blev så til en god times tid hjemme med en mindre og mindre dydig Katie, og en Titus, hvor store lyserøde hjerter boblede op gennem hans tykke hjerneskal! ;-) Jeg fik ordnet Titus poter, kløer og pels uden større protester fra ham (han opfattede kun 20% gennem alle hjerterne) og så blev han returneret til Sabine - under protest fra begge hunde!!

Og nu er jeg snart rask - HURRA!!! :-)

1 kommentar:

  1. Stakkars deg Tina! Tenk å være så syk at man ikke orker å åpne julegavene:-( Da er det nok mye bedre å være frisk og ikke ha noen julegaver å åpne(måtte forresten hjelpe Trix litt da det var litt mye papir på noen av gavene hans og det var jo glede nok:-))
    Stakkars lille Titus som ikke fikk være hjemme i julen hos sin kjæreste:-( Godt at jeg kjenner Sabine så da vet jeg at han var/er i de beste hender:-) Håper bare ikke hans hjerte brister når kjærligheten blir så stor:-)

    Selvfølgelig skal vi møtes i 2010. Julepresangen vil jo være å treffe igjen Titus i den fine forfatning du har satt han i!

    God bedring Tina! Og fortsatt fin romjul!

    Mange hilsener Arne og den firbente

    SvarSlet