lørdag den 20. marts 2010

GIDER ikke tage til træning i dag! Ugen har været lang og stressende, i dag vil jeg bare være sløv.

Rottweileren Mille er på besøg i dag, og kaprede Titus kødben fra sidste uge så snart hun kom ind. jeg tror ikke jeg ser meget til hende i dag... ;-)

Katie og Anders har fået trænet en del rally mm i løbet af ugen. Dejligt som de to kan sammen, jeg synes det er en gave at Katie kan få lov til at arbejde sammen med Anders. Katie har fået svømmet og i dag skal vi prøve om ikke vi kan få startet cyklen op for alvor. Et mål vi bør nå.

Titus SKAL snart i bad, jeg må se at få ham gennembørstet så det kan lade sig gøre. Den hvide krave er gul og filtret, det er langt over at være på høje tid.
Og så overvejer jeg om Titus og jeg skal tilmeldes den lokale lydighedstræning: Lige nu misser vi 4 af 10 træningsgange pga mine job, så bliver det lige lidt rigelig dyrt. MEN Titus har fortjent at vi kommer de seks gange, vi kan. Tænke-tænke... Ellers er han jo som altid lækker, glad og klar til det hele - og så træningssulten at han faktisk tilbyder en masse kontakt mm. SUPER! Titus skal også ud og træne lidt i dag - men ikke for meget: Små Sikre Succes'er!

1 kommentar:

  1. Så hyggelig å lese om deres positive treninger. Vi trener jo også som du har sett, men det har dessverre blitt litt negativt. For mye stress pga bronsemerket som vi har fått 31/2 uke på å greie. Er nok altfor kort tid etter ikke å ha trent i et halvt år(pga. ryggen osv.)
    Ser det ikke blir så mye på deg og Titus heller, men han har nok mere "inne" enn det Trix har. Så skal bli spennende å se om det blir noen konkurranser på dere snart:-)
    Lykke til!!!
    Hilsen Arne og Trix

    SvarSlet