tirsdag den 1. januar 2013

Status første januar 2013

Godt nytår 2013


Siden sidst er hjemmesiden Turbocollie blevet aflivet, jeg fik alligevel aldrig opdateret den. Til gengæld er bloggen en gratis fornøjelse, og måske kan jeg skrive lidt hundenyt her ind imellem.

Siden 21/12 2011 har jeg haft tre hunde: Chivas, Katie og Titus.

Katie er stærkt på vej til 10 år, og penisoneret. Hun nyder sit aktive otium og er faktisk friskere nu end for et år siden, og jeg håber hun vil fortsætte med at være lige så frisk. Jeg gør min del og passer rigtig godt på hende.

Titus har, efter mange måneder, indset at Chivas nok ikke flytter ud igen, og er derfor begyndt at spise sin mad og koncentrere sig mere om at arbejde sammen med mig. Resultaterne har været at Titus ikke længere er en sæk knogler, men faktisk havnet på den lidt b uttede side. Og så lavede han en super præstation i rally i ekspertklassen i novemner, som betød at han nu kun mangler en enkelt 'pind' for at blive rallychampion - så det er målet for 2013!

Chivas og jeg hygger og træner stille og roligt. Det langsigtede mål er at få styr på appelklasse spor, men jeg ved at det vigtigste er at fundamentet er stærkt og stabilt, så det går langsomt. Om det ender i sporprøver ved jeg ikke, men det ender i prøver, det er jeg helt sikker på, før eller siden. Chivas og jeg var til MH i oktober, han var superfin og gik godt igennem.

Nu bliver det spændende hvad 2013 vil bringe... :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar