onsdag den 20. maj 2009

Rundering YES!

Katie tog sine runderinger totalt perfekt i går aftes: Ikke en eneste gang "snurre rundt og kig på mor", men hele tre gange perfekt fremad til søde Carsten, og vuffe vedholdende med stritører og -hale uden så meget som et øjekast til hvornår jeg kom op! YES! YES!! YES!!! Jeg kan slet ikke mindes hvornår vi sidst har kørt så godt og stabilt i dét moment.

Øjetjek-rekvisitionerne købt og sendt, så jeg kan få tjekket hvor godt Titus og Katie ser ud - som voksne, begge er selvfølgelig tjekket som hvalpe! Jeg glæder mig faktisk, er der noget vil det jo være smart at tage det med i overvejelserne - også når vi træner.
Altid godt med gode hundekammerater til at losse én i r.... når det behøves, TAK Laila!

Nu er det Kr. Luftfart FERIE - YES, jeg øjner chancen for at blive RASK!!
See U på: http://www.turbocollie.dk/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar