lørdag den 5. december 2009

Bortløben løbetid?

Løbetidstjekker Titus! :-)

Hmmm - vi venter og venter. Jeg er lidt løbetids-nørd, jeg kan godt li at ha styr på sagerne. Altså ved jeg at der har været 250-255 dage mellem Katies løbetider, siden hun var 3 år gammel. I dag er der gået 266 dage... Nej, jeg er ikke avlsinteresseret, men vi er stoppet til svømning da jeg ikke vil risikere en eventuel infektion, og det irriterer mig når nu løbetiden lader vente på sig. Nå, den er utvivlsomt på vej, og den fysiske træning klarer Katie ved siden af min cykel.

Titus er en stor hjælp mht løbetidstjek. Han anser det som sin personlige opgave at sikre sig præcis hvor Katie står løbetidsmæssigt - og det flere gange hver dag. :-) Han fik klippet kløer og poter torsdag, godt nok med sin sædvanlige brummen, men uden problemer med at lægge sig flad og finde sig i, hvad jeg fandt på med klosaks, børster og saks. Han er blevet meget meget dygtig.


Lidt nostalgi - efteråret 2006, hvor er det lææææænge siden på utrolig mange måder!

1 kommentar:

  1. Pølsa er spist og ølet drukket for lenge siden:0

    Takk for hilsenen på bloggen. Prøver igjen å skrive på din blogg, så får vi se om det kommer fram denne gangen.
    Veldig flott bilde av flotte Titus nyklippet både her og der:-)

    Ha en flott førjulstid!
    Hilsen Arne og Trix

    SvarSlet