mandag den 21. december 2009

Glædelig jul, del 1

2009 var året hvor katten 'Lillelort' flyttede fra en pige, der boede hvor jeg xtra-jobber, og hjem til mig. Jeg havde selvfølgelig en hilsen med fra ham til "firmaet" her før jul, her kan I se kortet:


For få minutter siden kom han hjem med en aldeles levende stær i flaben. Heldigvis skulle han gennem døren, så det lykkedes at fordele dyrene så katten kom indendørs og fuglen blev udendørs. Den sad et par minutter og sundede sig på min overdækkede terrasse, så fløj den sin vej henover kirkegarden. Håber den har lært noget, fx at det er meget dumt at blive fanget!
Laila lavede et SUPERflot julekort af mine hunde sidste år. Jeg har, efter MEGET fattig evne, redigeret årstallet, og så bliver det ellers genbrugt. Lidt synd for Laila, men så kan hun se hvad jeg ønsker mig til jul: Et PSP-kursus! - Ud over alle de andre ting stakels Laila skal lære mig... :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar